1. 12. 2013

Projekt Designem k prosperitě spolupracuje s Českou inovací

Projekt Designem k prosperitě, který si klade za cíl propagovat design jako konkureční výhodu a důležitý prvek ekonomického úspěchu českých výrobců, navázal spolupráci s festivalem Česká inovace. Případové studie projektu Designem k prosperitě jasně ukazují, že design může být efektivním nástrojem inovací výrobkového portfolia, ale také vizuální prezentce firmy. S festivalem Česká inovace nás spojuje názor, že inovace je komplexní systémový proces, jehož samozřejmou součástí by měl být také design.

Festival Česká inovace je určený českým podnikatelům a zástupcům firem, ale také studentům zástupcům akademické obce a široké veřejnosti. Jednodenní festival a konference má za sebou již dva ročníky a je ideálním místem pro sdílení nápadů a zkušeností s inovativními procesy, které vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti českých firem. Součástí akce je také vyhlášení vítězů soutěže Česká inovace. Kromě festivalu pořádají organizátoři České inovace v podobném duchu další akce během celého roku. Jedná se o přednášky, minikonference a diskuze, které podporují šíření inovačního myšlení.

Třetí ročník festivalu Česká inovace se uskuteční 14. 3. 2014 a projekt Designem k prosperitě bude jeho součástí.

www.ceskainovace.cz


Články z našeho blogu

13. 3. 2015

Nová případová studie Teta

Mezi zajímavé české firmy, jejichž příběhy sleduje projekt Designem k prosperitě, nově přibyl prodejce drogerie Teta. Majitel...
+Další články