13. 3. 2015

Nová případová studie Teta

Mezi zajímavé české firmy, jejichž příběhy sleduje projekt Designem k prosperitě, nově přibyl prodejce drogerie Teta. Majitel značky, česká firma p.k.Solvent, podpořil novou obchodní strategii nepřehlédnutelným mladistvým vizuálním stylem, kterým zaplnil nejrozsáhlejší síť drogerií v ČR. Ačkoli rebranding poboček je stále v procesu, firma na svém rozhodnutí vydělává už teď. 10% všech nákupů v inovovaných prodejnách tvoří noví zákazníci a tyto pobočky vykazují o čtvrtinu vyšší úhrn prodeje. Chcete se přesvědčit, že dobrý design prodává? Přečtěte si novou případovou studii Teta!


Články z našeho blogu

13. 3. 2015

Nová případová studie Teta

Mezi zajímavé české firmy, jejichž příběhy sleduje projekt Designem k prosperitě, nově přibyl prodejce drogerie Teta. Majitel...
+Další články