pietro filipi

Tržby v novém butiku

+25 %

Na podzim 2010 otevřela česká oděvní značka Pietro Filipi nový flagship store na Národní třídě v Praze. Naznačila tím, že chce zákazníka rozmazlovat nejen kvalitními výrobky, ale také dokonalým servisem.

Česká móda s italským jménem

Petr Hendrych původně založil firmu dovážející zahraniční textilní konfekci. V roce 1993 se však rozhodl vytvořit vlastní módní značku. Italsky znějící název Pietro Filipi naznačuje inspiraci a ideové sepětí s italskou módní tradicí i životním stylem. Ve spolupráci s franšízovými partnery se Hendrychovi podařilo pod hlavičkou Pietro Filipi vybudovat v České republice i na Slovensku síť maloobchodních prodejen a zaplnit je kvalitními a nápaditými oděvy vlastní výroby. Příchod nového investičního partnera umožnil odkoupení franšízových prodejen i cílené investice do strategického rozvoje značky. Prudký rozvoj firmy dokládá úspěšná expanze na zahraniční trhy, která vyústila v zastoupení značky ve více než sedmdesáti prodejnách v osmi zemích.

Krásné oděvy si zaslouží krásnou prezentaci

Samotné oděvy značky Pietro Filipi jsou známé kvalitním zpracováním a nadčasovým designem. Kromě šéfdesignéra Jakuba Brixi se na návrzích podílejí i úspěšné návrhářky Hana Zárubová a Anna Tušková, několik kolekcí však vytvořila i herečka Aňa Geislerová. Vyrábět krásné oděvy však neznamená vše, firma je musí zároveň umět náležitě prezentovat a prodat. Musí zkrátka učinit zážitek z nákupu samotného. Z tohoto důvodu se vedení společnosti rozhodlo přizvat k rekonstrukci kmenové prodejny značky Pietro Filipi renomované designérské studio Olgoj Chorchoj. Designéři Michal Froněk a Jan Němeček navrhli v interiéru secesního domu na Národní třídě v Praze minimalisticky pojatý prodejní prostor, který luxusními materiály a kvalitním zpracováním odkazuje k filozofii oděvního zboží Pietro Filipi.

Design na několika úrovních je neodmyslitelnou součástí naší obchodní strategie a naším prodejním argumentem.

Petr Hendrych, generální ředitel, Pietro Filipi

Nový dvoupatrový butik nabídl prostor pro prezentaci limitovaných a luxusních kolekcí, společenských a svatebních oděvů a umožnil neobvyklý, individuální přístup k zákazníkovi včetně VIP klubu. K pojednání výloh butiku je pro každou sezonu přizván jiný umělec, designér nebo scénograf, aby pro aktuální kolekci vytvořil originální instalaci.

Přestože se z hlediska zhodnocení investice jedná o projekt s postupným a dlouhodobým efektem, pozoruje Pietro Filipi díky odvážné rekonstrukci prodejny růst prodeje luxusních kolekcí, zvýšení ceny nákupu a nárůst zájmu majetnější klientely. Z hlediska dlouhodobé investice si firma zároveň vybudovala reprezentativní prodejní prostor, jehož cílem je naznačit zákazníkovi další směr vývoje této módní značky.

Efektivita Designu

Tržby v nově zrekonstruovaném butiku vzrostly o 25 % a průměrná cena jednotlivého nákupu se zvýšila o 20 %.

Díky redesignu prodejny se zvýšil prodej luxusních kolekcí a značka začala zajímat i majetnější klientelu.

Hodnota klubových nákupů v nové vlajkové prodejně stoupla o 52 %.

Další případové studie

WOW Prague

TON

Teta drogerie

Tescoma

TECHO

Technistone

Škoda Auto

Rock for People

RAVAK

Ostrava

mmcité

Mattoni

LINET

KOMA Modular

JABLOTRON

Botas

BORCAD

Air Bank

Design Audit je nová služba, která pomáhá českým firmám zvýšit konkurenceschopost. Poskytujeme objektivní analýzu stavu designu ve vaší firmě, přinášíme obecná doporučení i návrhy řešení konkrétních problémů. Přečtěte si víc